Péče o auto po oplachu

Všeobecná diskuse na libovolné téma.
Odpovědět
picusek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 kvě 2016, 18:02

Zdravím všechny detailisty,

měl bych jeden dětský, avšak pro mě důležitý dotaz. :unknw: - Jak moc a jestli vůbec (?) je nutné po běžném oplachu auta wapkou vysušit prahy a zádveří včetně okolí kufru, kam se dostane voda? Mám Golfa 6 a při každém ručním mytí šamponem myju poctivě prahy, spláchnu a následně vysuším. Jde mi o to, když jen na rychlo seberu wapku, a vystříkám boky auta včetně podběhů, tak se tím tlakem skrz těsnění dostane pod dveře voda. Nic jsem nevysušil a auto teď 3 dny stojí v garáži. Je tam nějaké zvýšené riziko, aby vlhkost té vody dělala pod těsněním neplechu, nebo se to týká jen zimních, mrazících a zasolených měsíců? Myslím to hlavně i jako poučení pro příště. Díky
Uživatelský avatar
lazi
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 89
Registrován: 04 led 2016, 22:04

Vítám tě na fóru.
Vysušením určitě nic nezkazíš.
Já osobně suším auto po každém mytí. U mě ale především, kvůli tvrdé vodě, která nechává na laku špatně rozleštitelné stopy. Suším vzduchem a dlouhosrstým mikrovláknem.
picusek
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 kvě 2016, 18:02

Děkuju.. :thumbup:

Otázky co se týče tvrdé vody a techniky sušení znám.
Vím, že sušením nic nezkazím, moje otázka spíš zní, jestli zkazím, když nevysuším - tím myslím především místa kde se voda drží a nevyschne sama dostatečně rychle, když auto stojí doma.
Uživatelský avatar
lazi
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 89
Registrován: 04 led 2016, 22:04

Tak jsou to místa, kam se voda například za deště přirozeně dostává. Samozřejmě se pod gumou udržuje a vystavuje tak plech případné korozi. Nicméně asi jsem neviděl auto zrezlé od gumových těsnění. Každopádně, jak už jsem napsal, když auto vysušíš, jen ti poděkuje.
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Pokud se někam dostane voda z wapky, určitě se tam dostane i za deště...
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Ja si myslim ze ze ten rozdil pujde poznat az tak za 10-15 let... kdybys mel dve uplne stejny auta s tim rozdilem, ze jednomu bys zadverni prostory pravidelne susil a druhymu ne. Takze pro dobrej pocit to delat muzes, ale rovnez jsem jeste nevidel auto s orezlyma zadvernima mistama.
Tommyk
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 22 zář 2014, 10:56
Bydliště: Louny, Brno

Já už jsem to teda viděl, ale nikdy to nebylo způsobeno vodou, ale např. tím, že se zádveřní prostory/prahy neumývaly a prach, špína v kombinaci se ztvrdlým těsněním dveří, s čímž třeba měli konkrétně problémy první kusy druhé generace oktávií, vydře do laku díru jak kdyby žiletkou.. a tam to pak koroduje.
Uživatelský avatar
Laconi
Moderátor
Příspěvky: 1908
Registrován: 14 črc 2013, 18:42
Bydliště: Brandýs nad Labem
Obdržená poděkování: 1 poděkování

Mít zakydaný mezidveřní prostory je hnus takže už z principu udržovat čisté :D
clean&style

Detailingové služby v Praze - laconi150@gmail.com
Odpovědět