Čištění kotoučů

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Mr.Brain
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 372
Registrován: 06 kvě 2014, 00:11
Bydliště: ČB

Chlapi, buď neumím hledat nebo to tu vůbec není... Jakým způsobem čistíte po leštění kotouče? Já je vezmu ipou popř. vlažnou vodou a mýdlem, nic tam nezůstává, ale jestli někdo nemá nějakou "sofistikovanější" metodu :)
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Je to tady mockrat, ale schovane v nesouvisejicich tematech. Ja to necham soaknout APCckem, pak proliju teplou vodou a vyzdimam, tot vse :)
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2679
Registrován: 11 kvě 2012, 19:59
Bydliště: Praha, Vrané nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Buď APC nebo Jarem a horkou (víc teplou) vodou a pořádně vypláchnout. Ale chce to fakt Jar, ne nějaký napodobeniny. Potom samozřejmě vyždímat do ručníku a odstředit na leštičce.

Já na to vyrobím samostatný téma :)
MB w124 300TE-24 R6, BMW E12 525 R6, BMW E28 525i (na jaře 535i), BMW E23 735i R6, BMW E30 316i, Simca 1000 1,3 rok 66
Úplný blázni jsou ty lidi... Místo na koních jezděj v medvědech

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Bejby
Partner DCČR
Příspěvky: 795
Registrován: 01 bře 2013, 22:31
Bydliště: Chomutov

V teplý jarový vodě ručně vyprat, pořádně vypláchnout, vyždímat a na max otáčky to odstředit na rotačce a můžeš leštit dál ;-)
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2679
Registrován: 11 kvě 2012, 19:59
Bydliště: Praha, Vrané nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Nebo jít hledat kotouč. To už se mi taky párkrát stalo. Hlavně s vysokejma kotoučema.
MB w124 300TE-24 R6, BMW E12 525 R6, BMW E28 525i (na jaře 535i), BMW E23 735i R6, BMW E30 316i, Simca 1000 1,3 rok 66
Úplný blázni jsou ty lidi... Místo na koních jezděj v medvědech

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Mr.Brain
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 372
Registrován: 06 kvě 2014, 00:11
Bydliště: ČB

Jar mě nenapadnul... Jinak to "ždímání" dělám taky, naštěstí ještě nic neodlítlo.
Uživatelský avatar
Rety
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1194
Registrován: 14 zář 2011, 10:46
Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
Obdržená poděkování: 2 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pěkně je vidět jak je čistí Greg z CG. Mají na to i takové udělátko na kýbl, ale docela zbytečnost. Čistím několika způsoby, podle toho jak je zaprasenej, nebo jak se mi chce. DO kýblu s nějakým obyč prostředkem na čištění. Třeba zmiňovaný jar, nebo i pokud je čistá voda, tak do šamponkýble. Nechat nacucnout vodou a pokdu to je Hex kotouč, tak starým kartáčkem na zuby vyčistím spáry pod vodou. Nebo nadrzo tlakem vody z hadice na úzký proud a jde to pěkně dolů vše. Potom opatrně v rukách vyždímat a zbavit co nejvíc vody, dát na leštišku a pomalu protočit.
Za mě bych nedoporučoval dávat na nejvyšší výkon, protože kotouče(hlavně už použité) se můžou roztrhat odstředivkou. Ztěžknuté vodou bez brždění o lak se mi moc nelíbí. Na orbitce jedu max na 4ku a raději to dělám tak minutu
Uživatelský avatar
Bejby
Partner DCČR
Příspěvky: 795
Registrován: 01 bře 2013, 22:31
Bydliště: Chomutov

S těma maximálníma otáčkama při sušení si taky dávám pozor, ale když je kotouč nalepenej rovnoměrně, tak jsem zatim neměl problém :thumbup:
Kracmi
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 19 dub 2014, 16:15
Bydliště: Mnichovo Hradiště

Jen se zeptám, především tvrdý kotouče, když je vyperete a vyždímáte tak vám potom jak jsou vlhký změknou a už nemaj takový úběr. Řešíte to nějak nebo všimli jste si toho?
Uživatelský avatar
Mr.Brain
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 372
Registrován: 06 kvě 2014, 00:11
Bydliště: ČB

Já si toho teda nevšimnul.
Odpovědět