už nějaký ten pátek sleduji zdejší forům, avšak ikdyž jsem dosud nepřispíval, je mi zdrojem mnoho užitečných informací - to jen do začátku jako takové poděkování vám všem!
Jsem povahou puntičkář, asi jako každý zasažen "nemocí" zvanou detailing. A jelikož se mi dostal před nedávnem do garáže nový motocykl značky Suzuki, na kterém bohužel minulý majitel hrozně poškodil lak, poprosil bych vás o radu čím jej rozleštit.
Mám v plánu koupit nějakou levnější leštičku, dřív jsem se díval na Extol premium 600W avšak odradil mě závit který používají na unašeč, takže mi teď padla do oka (nejspíš kopie nějaké známé značky) leštička polské výroby VANDER VPO709.
Ale má hlavní otázka je ta kterou pastu použít, preferoval bych nějakou jednokrokovou pastu.
Zaujala mě především Menzerna 400, s tím že bych na velké škrábance (až bych řekl snad i rýhy) použil brusný (většinou oranžový kotouč) a následně bych přejel komplet lak leštícím kotoučem.
Jenže mám strach jestli tahle pasta není až příliš brusná a na motorku až moc agresivní. Naposled co jsem viděl video od chemiků kde leští Yamahu R6 (s pastou V36), vykládal o tom že motorky mají tenký lak a není dobré tří stupňové leštění stejně jako není dobrý příliš "trvdý kotouč".
Dále mě zaujala pasta Scholl S20, jenže ta se prodává jen po 1kg, což v případě jednoho auta a dvou motorek v garáži dřív ta pasta vyschne než se dostanu aspoň do půlky...
Pro ilustraci poškození motorky přikládám pár amatérských fotografií.
Poprosil bych vás o diskuzi co byste vzali vy a proč, děkuji..
P.S.: Jelikož jsem nanašel žádné téma co by se věnovalo přímo motocyklům dovolil jsem si založit nové, případně i pro mé budoucí dotazy..
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)