Dobrý den,
rád bych se zeptal na pár věcí.
1. chci říct, že mě omezuje cenový rozpočet, jinak bych asi jako první šel na renovaci laku za 5 tisíc, ale řekněme, že bych na ní klidně i šel, ale nevím jestli se mi to vyplatí a zda-li to chci.
2. Určitě chci s lakem něco udělat. Auto je Fabia 1 2003 a celou dobu garážováno, je na něm pár promáčklin a poškození laku od špatného parkování nebo možná ho někdo na parkovišti odřel, na pár místech nasprejováno.
Má podle mě vlásečnicové až menší škrábance a kruhové na kapotě a kufru z kartáčové myčky kam se jezdilo tak 5x ročně možná více. Jinak auto se leskne pořád i když je trochu zašpiněné
.
Koukám na zahraniční i české videa. Chtěl bych lak vyčistit, nikdy nebylo umýváno ručně, na střeše jsou vodní spoty, ale když umyju na vapce, tak zůstanou jen obrysy. Po dešti i malém se na autě objeví ihned ty spoty a celkově se na to lepí hned špína což mě vytáčí
. Umyju ho za 200 na wapce a hned je špinavý..
Co bych měl použít? Měl bych ho první asi ručně pořádně umýt s 2 kýblovou metodou? Nebo by stačila wapka?
Další variantu mám wapka a v garáži použít clay + lubrikant
https://www.ahifi.cz/stredne-tvrdy-clay ... r-55g.html a
Prep:
https://www.ahifi.cz/gyeon-q2m-prep-500-ml.html
potom
https://www.ahifi.cz/stredne-silna-lest ... 250ml.html a nebo hned tvrdý vosk Double Speed-Wax
Nejdřív bych se chtěl zbavit trochu škrábanců a vyčistit ten lak no, po těch letech asi nestačí jen wapka. Co byste mi doporučili? V garáži mám k dispozici aku vapku od greenworks. Je nutný mít Grit guard v kyblíku nebo by stačilo třeba 2x vyměnit vodu? Chápu co dělá ten grit, ale myslím, že by mi stačili obyčejné kyblíky a výměna vody.
Děkuji Vám za rady
Přidám klidně nějaké foto a ještě dodám, že auto jsem zdědil po dědovi a i když není nějak silný(50kw), tak ho mám hodně rád a mám pocit, že si zaslouží ještě péči, protože si ho hodlám nechat jako památku, ale zatím s ním ještě budu jezdit pár let.