Detailing Motocyklu

Nevíte si rady? Potřebujete poradit s výběrem produktů? Narazili jste na problém při detailingu a neznáte řešení? Zde můžete položit dotaz a zkušenější vám poradí.
Odpovědět
ChlebaSmaslem
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20 úno 2017, 15:27

Dobrý den,
už nějaký ten pátek sleduji zdejší forům, avšak ikdyž jsem dosud nepřispíval, je mi zdrojem mnoho užitečných informací - to jen do začátku jako takové poděkování vám všem!

Jsem povahou puntičkář, asi jako každý zasažen "nemocí" zvanou detailing. A jelikož se mi dostal před nedávnem do garáže nový motocykl značky Suzuki, na kterém bohužel minulý majitel hrozně poškodil lak, poprosil bych vás o radu čím jej rozleštit.

Mám v plánu koupit nějakou levnější leštičku, dřív jsem se díval na Extol premium 600W avšak odradil mě závit který používají na unašeč, takže mi teď padla do oka (nejspíš kopie nějaké známé značky) leštička polské výroby VANDER VPO709.

Ale má hlavní otázka je ta kterou pastu použít, preferoval bych nějakou jednokrokovou pastu.
Zaujala mě především Menzerna 400, s tím že bych na velké škrábance (až bych řekl snad i rýhy) použil brusný (většinou oranžový kotouč) a následně bych přejel komplet lak leštícím kotoučem.
Jenže mám strach jestli tahle pasta není až příliš brusná a na motorku až moc agresivní. Naposled co jsem viděl video od chemiků kde leští Yamahu R6 (s pastou V36), vykládal o tom že motorky mají tenký lak a není dobré tří stupňové leštění stejně jako není dobrý příliš "trvdý kotouč".
Dále mě zaujala pasta Scholl S20, jenže ta se prodává jen po 1kg, což v případě jednoho auta a dvou motorek v garáži dřív ta pasta vyschne než se dostanu aspoň do půlky...

Pro ilustraci poškození motorky přikládám pár amatérských fotografií.

Poprosil bych vás o diskuzi co byste vzali vy a proč, děkuji..

P.S.: Jelikož jsem nanašel žádné téma co by se věnovalo přímo motocyklům dovolil jsem si založit nové, případně i pro mé budoucí dotazy.. :)
Přílohy
IMG_7261.jpg
IMG_7259.jpg
IMG_7272.jpg
IMG_7126.jpg
IMG_7123.jpg
Koubis
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 21 bře 2017, 08:20

Čaaau.. měl jsem teď na garáži GSX 750R a tak nějak jsem si s tím hrál.. leštil jsem plasty, komplet čistil motorku a aplikoval keramickou ochranu laku.

Používal jsem pouze 3 Hex Logic kotouče. - Zelený,Bílý a černý na finish. Pasty pouze Koch heavy cut a poslední pasta Fialová taky od Kochu. Odmašteno Ipou a keramická ochrana Nanolex Si3d.
Přílohy
IMG_5614000000000000.jpg
IMG_5696.JPG
IMG_5684.JPG
IMG_5658.JPG
IMG_5608.JPG
IMG_5623.JPG
Honza.
Příspěvky: 9
Registrován: 08 srp 2017, 21:00

Ja se chci zeptat jestli jdou normalne voskovat plasty motorky, ze by to pak slo lip dolu ...
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Pokud jsou lakovaný, tak nomálně. Pokud to jsou klasický, texturovaný, tak natáhnout něčím přímo na plasty (Trim, C4 atd.)
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Odpovědět