Obecný postup detailingu

Nevíte si rady? Potřebujete poradit s výběrem produktů? Narazili jste na problém při detailingu a neznáte řešení? Zde můžete položit dotaz a zkušenější vám poradí.
Odpovědět
ferokulda
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11 zář 2017, 19:38

Zdravím.
Jsem v detailingu začátečník, budu jej provádět prvně. Sepsal jsem si strukturovaný postup detailingu, rozdělený na postup při detailingu s nanášením nového vosku a postup s ponecháním stávajícího vosku. Prosím znalejší o kontrolu postupu, příp. opravy, doplnění atd. Není tam zahrnuto leštění laku, to na svém autě provádět neplánuji.
Jinak se to tady na fóru může klidně vyvěsit (v příloze je to ve formátu .docx a .pdf), každý začátečník by si jen doplnil své přípravky a doby působení. Ty přípravky co jsem tam napsal mám již koupené, tak snad jsem neudělal chybu.
Díky.
Přílohy
Detailing.rar
(89.49 KiB) Staženo 728 x
Uživatelský avatar
Rocco
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 741
Registrován: 18 úno 2015, 19:28
Bydliště: okr.Kutná Hora

Proletěl jsem to v rychlosti,ale u přípravy před voskováním nemáš odstranění zbytků asfaltu,je tam jen polétavá rez.
Sice tam je potom clayování,ale je dobré ten asfalt vzít před clayováním TARem taky.
Clayování máš pak o to snadnější.....
Kdo si hraje,nezlobí ... tak pořád myji a leštím auto,abych nezlobil. 8-)
Jason
Příspěvky: 6
Registrován: 08 dub 2018, 23:48

Taky jsem si sepsal v bodech postup kompletního detailingu, ale není to tak rozepsané, jako ferokuldy. Dám to sem taky. Pokud tam něco není dobře, tak prosím o opravu a třeba to ostatním začátečníkům jako já trochu pomůže.

1. Čištění kol a pneu
2. Odstranění polétavé rzi
3. Odstranění asfaltu a mušek
4. Oplach
5. Mytí šamponem a rukavicí
6. Mytí kol a podběhů
7. Oplach
8. Sušení
9. Dočištění těžko dostupných míst
10. Čištění mezidveřních prostor
11. Mytí motoru nasucho
12. Vysávání interiéru
13. Čištění plastů v interiéru
14. Stropnice
15. Čištění čalounění kůže/látka
16. Impregnace plastů int.