Tak jsem se rozhodl vytvořit si nové téma, kde budu dávat ukázky svých prací na autech "zákazníků", tak doufám, že to nevadí a téma nebude smazáno
Toto téma jsem vytvořil hlavně za účelem toho, že mě budete kritizovat a buzerovat, co dělám špatně a co jakým způsobem zlepšit

Momentálně studuju VŠ, takže to s časem neni moc růžový, ale nějaký ten víkend mi padne do ruky špinavý auto

O detailing jsem se začal zajímat koncem minulého roku a jsem z toho unešenej, takže veškerý moje peníze z brigád jdou na objednávky z detailingshopu, tudíž mi toho ještě dost chybí.. No tak nebudu to prodlužovat a pomalu se vrhneme na moje první počínání..
Čištění interieru - Renault Laguna 2002
11 let starý auto v nepříliš dobrém stavu bylo potřeba pořádně vyčistit. Přání majitele znělo jasně: ,,Vyčistit, co nejvíc to půjde!"

hurá do toho.. Špína byla pěkně zažraná, místy až tak "zaleštěná" od rukávů, že vytvořila lesklý povrch na látkovém čalounění výplní dveří a loketní opěrky.. Nastěstí jsem měl možnost si půjčit tepovač (Karcher puzzi 100) i s chemií, která ovšem nestála za nic. S větším znečištěním sedaček si moc neporadila, takže v příští objednávce bude Valetpro Heavy Duty

Na celej interier padnul skoro celej AG Interior Shampoo, ale za to funguje skvěle. Celkově to byla dobrá zkušenost a hlavně vím, co všechno příště zlepšit a doladit. Hlavně jsem si vědom nedostatků, jako NE úplně dokonalej prostor kufru (z těch vláken to fakt nešlo vytáhnout).. Jo a ještě bych rád upozornil, že volant nebyl čištěn, majitel si už koupil nový

Celkově jsem nad tím strávil cca 7 hodin. Veškerá kritika je vítána, ale už předem vim, že to schytám.. Příště to bude určitě lepší

A kvalitu fotek omluvte, přiště bude lepší aparát, toto bylo narychlo..
Co a jak a kdy a proč:
luxování
tepování sedaček, podlahy a kufru
čištění čalounění a plastů AG Interior Shampoo
APC (silnější roztok Glossworkz)
kartáček Colourlock
kartáček na zuby
kartáč Noname (gumové koberce)
tuna mikrovláken