VW Amarok z offroadu městská leštěnka-doplněny fotky
Napsal: 27 pro 2015, 13:12
Auto ve velice zachovalém stavu i přes nynější perfektní údržbu majitelem (přičuchl k detailingu a používá snowfoam z foamlance) lak nesl nějaké známky poškození(párkrát kartáčová myčka proběhla a podepsala se)
Co mě hodně zarazilo a nemile překvapilo, byly lokální přestřiky barvy od lakýrnického zásahu v autorizovaném servisu.
Tyto přestřiky se podařilo velmi úspěšně odstranit a auto je v podstatě bez nevzhledných kazů na kráse a z auta určeného mimo silnice se podařilo transformovat auto na výstavy
Proběhlo mytí,dekontaminace a 2 stupňové leštění(hrubá pasta s použitím rotační leštičky a pak ultrajemná pasta zapracovaná leštičkou excentrickou pro maximální možný lesk a zamezení rizika hologramů a jiných vedlejších rizik leštění rotační leštičkou)
Po leštění se karoserie odmastila za použití odmašťovače, který dokáže odstranit veškeré mastné složky lešticích past a je vidět skutečný stav laku bez jakýchkoliv zamaskování.
Nanášel se odolný syntetický vosk collinite 476s a plastové díly se za pomoci majitele ošetřili také ochrannou impregnací(BTTF), na pneumatiky byla použita impregnace samozřejmě také, avšak až po focení(tradičně se tradicovalo)
Provedené práce v rozsahu nad 20hodin.
Klasicky bordýlek.
Předmytí foamlance a pěny myslím VP advanced snow foam.
Pěnovalo to ultra rychle, ale taky ultra spotřeba pěny, oproti pěnování pomocí tlaku vzduchu(npř ruční pěnovače či pěnovače na kompresor-v podstatě to stejné)
Kapota i střecha na tom byly nejhůř-ty byly s původním továrním lakem a nesly nejvíce zubu času a hlavně kartáčů a větviček z offroadu.
Nějaký progres
Jelikož se nezakončovalo povlakem a auto bude používané jako offroad, tak se neleštilo do 100% korekce a nejhlubší rýhy se neřešily broušením.
Takto dopadlo lakování v autorizáku Brno
Pozor tohle není fejk-tohle je bohužel realita
pozn.: fotky 50/50 jsou focené hned po cuttingu, takaže je možný výskyt hologramů.
Co mě hodně zarazilo a nemile překvapilo, byly lokální přestřiky barvy od lakýrnického zásahu v autorizovaném servisu.
Tyto přestřiky se podařilo velmi úspěšně odstranit a auto je v podstatě bez nevzhledných kazů na kráse a z auta určeného mimo silnice se podařilo transformovat auto na výstavy
Proběhlo mytí,dekontaminace a 2 stupňové leštění(hrubá pasta s použitím rotační leštičky a pak ultrajemná pasta zapracovaná leštičkou excentrickou pro maximální možný lesk a zamezení rizika hologramů a jiných vedlejších rizik leštění rotační leštičkou)
Po leštění se karoserie odmastila za použití odmašťovače, který dokáže odstranit veškeré mastné složky lešticích past a je vidět skutečný stav laku bez jakýchkoliv zamaskování.
Nanášel se odolný syntetický vosk collinite 476s a plastové díly se za pomoci majitele ošetřili také ochrannou impregnací(BTTF), na pneumatiky byla použita impregnace samozřejmě také, avšak až po focení(tradičně se tradicovalo)
Provedené práce v rozsahu nad 20hodin.
Klasicky bordýlek.
Předmytí foamlance a pěny myslím VP advanced snow foam.
Pěnovalo to ultra rychle, ale taky ultra spotřeba pěny, oproti pěnování pomocí tlaku vzduchu(npř ruční pěnovače či pěnovače na kompresor-v podstatě to stejné)
Kapota i střecha na tom byly nejhůř-ty byly s původním továrním lakem a nesly nejvíce zubu času a hlavně kartáčů a větviček z offroadu.
Nějaký progres
Jelikož se nezakončovalo povlakem a auto bude používané jako offroad, tak se neleštilo do 100% korekce a nejhlubší rýhy se neřešily broušením.
Takto dopadlo lakování v autorizáku Brno
Pozor tohle není fejk-tohle je bohužel realita
pozn.: fotky 50/50 jsou focené hned po cuttingu, takaže je možný výskyt hologramů.