VW passat->vyleštěný luxus
Napsal: 09 led 2016, 22:23
Cílem bylo z passata dostat pořádný lesk a odstranit škrábace, tudíž se zvolilo vícestupňové leštění/renovace laku.
Většina dílů byla po lakování, avšak při stáří auta cca půlrok(serviska), tudíž byly poškrábány stejně jako původní, které se nelakovaly, jenom teda ty lakované byly poznat zalakovaným bordelem,pomerančem a celokrabatým lakem-nebyl to vyloženě pomeranč, ale do rovného pěkného laku to mělo taky daleko.
Lakované díly trpěly velice jemným zvrásněním okem těžce viditelným, avšak ubíraly mnoho lesku, jelikož nerovný povrch láme svělo a snižuje lesk i odraz laku.
Přeleštěním velmi silnou leštící kombinací past a kotoučů se toto zvrásnění a nerovnosti podařilo zmírnit na uspokojivou mez spolu i s trvalým odleštěním škránbanců z laku. Přelakování bylo brutálně tvrdé-vůbec se tomu nechtělo pryč,takže leštící kombo v podstatě to nejsilnější co vůbec je rotačka,FG300+tvrdší pěnový kotouč
Postup práce:
1.předmytí práškovou wapkou(dějuju bože za postavení v Hodoníně)
2-Vydrhnutí pneu i disků za použití bilberry. Jednu dobu jsem dělal s sufrexem, ale bill mi přijde na pneu o něco lepší, zatím jsem netestoval přímé porovnání ikdyž docela by mě zajímalo
3.Umytí karoserie speciálním silným šamponem-nějaký brutál CHg myslím extreme bodyywash
4.dekontaminace
5.Leštění chromové masky a lišt po obvodu auta.
6.Leštění cutting rotační leštičkou
7.Leštění finishing excentrickou leštičkou a lime prime+...velice mile mě překvapil oproti úplně na h*vno obyč lime prime, který leda jen mastil a půlhodiny odlešťoval excentrem hologramy po cuttingu. Jak jsem neměl rád obyč DJLP tak plusko se mi opravdu zaíbilo, ikdyž ho budu používat jen pod konvenční vosky.
8.Voskování collinite
9.Voskování disků BSD, jako takový testík co dokáže předvést na discích.
10.Impregnace pneumatik tradice.
11.Impregnace plastů BTTF-měl jsem takový ten čína aplikátor a moc dobře se mi s ním nedělalo-líp se mi dělá s nastříhaným molitanem.
12. dočištění a kontrola kvality+nafocení výsledku.
Čistá doba práce více jak 20h
Odrovnáno(spíš doděláno) několik kotoučů na rotačce.
Na excentru se mi velice šikovně podařil spálit vlněný kotouč za ani ne 5 minut v hodnotě 4 stovek
POZOR: fotky se staly nefunkční, tudíž hodím jen odkaz na uložiště na fb
https://www.facebook.com/pg/mytiauthodo ... 2457517938
klasika
Asi po odstraňování smůly z laku nebo ptačince...no co už
2hý pokus o sundání smůly, ptačince
Nevim proč bylo tak poškrábané....prej od renovace světel před časem se na autě nic nedělalo, při čem by se to mohlo oškrábat.
Setkal se někdo s tímto?
Já na autě měl jen plasty bez chromu a zatím jsem tohle neviděl
Zplesnivělý chrom
Víčko nádrže a kola
Odtok jak jinak než ucpaný
Parádní kartáč na pneu
Když jsme na detailing clubu, tak jakože detailing
šla pěkně dolů...nezarezlá
Detaily poškození a tak
Detailing spodní hranky a kufru-bylo to na zablití
špejličky s vatou pomůžou
Ani neni potřeba čistit
Tak sory, splet jsem se
To už je lepší, ikdyž by to možná sneslo ještě vzít malým štětcem a nebo zubním kartáčkem, ale nebudeme hrotit u nedetailingového programu.
Dekontaminace
bez černých elegantních rukaviček by to nešlo
Tohle je prosím ze čtvrtiny střechy, ano střechy, takže ne, od asfaltu to černé není.
jakože detailing
Stav laku a částí-stříbrná se fotila fakt kuevsky blbě
Tohle by bylo potřeba vzít i smirky, ale to nebylo dojednáno a ani by nemělo u stříbrného auta moc smysl za broušení vypláznout dalších x peněz, takže se jelo jen co se dalo odstranit leštěním
Výsledky se po 20 hodinách dostavily
Ty fleky jsou od odpařené zkondenzované vody vevnitř světla
Rotačka makita...to je stroj.
Jen tak z hecu jsem koukl na uhlíky a hle! Brzo bych měl vyměnit uhlíky než rotor za 3,5
DJLP+ lájm prájm plus se mi po první práci opravdu zalíbil, snad si to nepokazí
Zentool na finish krok mi vyhovuje, ikdyž občas bych dal za 8mm kmit království.
Na co všichni čekají, na tohle
.
Většina dílů byla po lakování, avšak při stáří auta cca půlrok(serviska), tudíž byly poškrábány stejně jako původní, které se nelakovaly, jenom teda ty lakované byly poznat zalakovaným bordelem,pomerančem a celokrabatým lakem-nebyl to vyloženě pomeranč, ale do rovného pěkného laku to mělo taky daleko.
Lakované díly trpěly velice jemným zvrásněním okem těžce viditelným, avšak ubíraly mnoho lesku, jelikož nerovný povrch láme svělo a snižuje lesk i odraz laku.
Přeleštěním velmi silnou leštící kombinací past a kotoučů se toto zvrásnění a nerovnosti podařilo zmírnit na uspokojivou mez spolu i s trvalým odleštěním škránbanců z laku. Přelakování bylo brutálně tvrdé-vůbec se tomu nechtělo pryč,takže leštící kombo v podstatě to nejsilnější co vůbec je rotačka,FG300+tvrdší pěnový kotouč
Postup práce:
1.předmytí práškovou wapkou(dějuju bože za postavení v Hodoníně)
2-Vydrhnutí pneu i disků za použití bilberry. Jednu dobu jsem dělal s sufrexem, ale bill mi přijde na pneu o něco lepší, zatím jsem netestoval přímé porovnání ikdyž docela by mě zajímalo
3.Umytí karoserie speciálním silným šamponem-nějaký brutál CHg myslím extreme bodyywash
4.dekontaminace
5.Leštění chromové masky a lišt po obvodu auta.
6.Leštění cutting rotační leštičkou
7.Leštění finishing excentrickou leštičkou a lime prime+...velice mile mě překvapil oproti úplně na h*vno obyč lime prime, který leda jen mastil a půlhodiny odlešťoval excentrem hologramy po cuttingu. Jak jsem neměl rád obyč DJLP tak plusko se mi opravdu zaíbilo, ikdyž ho budu používat jen pod konvenční vosky.
8.Voskování collinite
9.Voskování disků BSD, jako takový testík co dokáže předvést na discích.
10.Impregnace pneumatik tradice.
11.Impregnace plastů BTTF-měl jsem takový ten čína aplikátor a moc dobře se mi s ním nedělalo-líp se mi dělá s nastříhaným molitanem.
12. dočištění a kontrola kvality+nafocení výsledku.
Čistá doba práce více jak 20h
Odrovnáno(spíš doděláno) několik kotoučů na rotačce.
Na excentru se mi velice šikovně podařil spálit vlněný kotouč za ani ne 5 minut v hodnotě 4 stovek
POZOR: fotky se staly nefunkční, tudíž hodím jen odkaz na uložiště na fb
https://www.facebook.com/pg/mytiauthodo ... 2457517938
klasika
Asi po odstraňování smůly z laku nebo ptačince...no co už
2hý pokus o sundání smůly, ptačince
Nevim proč bylo tak poškrábané....prej od renovace světel před časem se na autě nic nedělalo, při čem by se to mohlo oškrábat.
Setkal se někdo s tímto?
Já na autě měl jen plasty bez chromu a zatím jsem tohle neviděl
Zplesnivělý chrom
Víčko nádrže a kola
Odtok jak jinak než ucpaný
Parádní kartáč na pneu
Když jsme na detailing clubu, tak jakože detailing
šla pěkně dolů...nezarezlá
Detaily poškození a tak
Detailing spodní hranky a kufru-bylo to na zablití
špejličky s vatou pomůžou
Ani neni potřeba čistit
Tak sory, splet jsem se
To už je lepší, ikdyž by to možná sneslo ještě vzít malým štětcem a nebo zubním kartáčkem, ale nebudeme hrotit u nedetailingového programu.
Dekontaminace
bez černých elegantních rukaviček by to nešlo
Tohle je prosím ze čtvrtiny střechy, ano střechy, takže ne, od asfaltu to černé není.
jakože detailing
Stav laku a částí-stříbrná se fotila fakt kuevsky blbě
Tohle by bylo potřeba vzít i smirky, ale to nebylo dojednáno a ani by nemělo u stříbrného auta moc smysl za broušení vypláznout dalších x peněz, takže se jelo jen co se dalo odstranit leštěním
Výsledky se po 20 hodinách dostavily
Ty fleky jsou od odpařené zkondenzované vody vevnitř světla
Rotačka makita...to je stroj.
Jen tak z hecu jsem koukl na uhlíky a hle! Brzo bych měl vyměnit uhlíky než rotor za 3,5
DJLP+ lájm prájm plus se mi po první práci opravdu zalíbil, snad si to nepokazí
Zentool na finish krok mi vyhovuje, ikdyž občas bych dal za 8mm kmit království.
Na co všichni čekají, na tohle
.