Na autě bylo celkem dost kontaminace, spousta železa, nějaký poprašek barvy (na dotek jak smirek), ale zase málo asfaltu. Pro mě bylo docela překvapením, že lak byl ve velmi dobrém stavu, sem tam nějaký škrábaneček třeba od keře nebo tak, ale jinak OK, žádný hologramy a nic. Jenom černý klavírní sloupky byly kaput.
Předmytí: ValetPro Combo2 (1:15) v Glorii
Mytí: 2BM + Chemical Guys Citrus Wash&Gloss (1:320)
Chemická dekontaminace železa: Bilt Hamber Korrosol
Chemická dekontaminace asfaltu: Autosmart Tardis
Dekontaminace: Bilt Hamber soft clay + DJ Born Slippy
Kola Blue Gel (1:1) + Korrosol
Mytí DJ BTMB (1:800) a oplach osmotickou vodou
Leštění: orbitka + bílý Hex + Menzerna SF4000, místa naleptaný od ptačích hoven P2500 + FG400 + cutting noname pad
Čištění skel: oranžový Hex + Autoglym Glass Polish + orbitka
Dvojitý IPA wipedown laku i skel
Na lak jedna vrstva Wolf’s Hard Body (nebyl čas na další)
Na skla jedna vrstva Gtechniq G1 (nebylo G1 na další

Plasty ValetPro Black to the Future
Pneu Tradice, kola jenom Sonax BSD
Interiér vysán, utřen od prachu a řepky Meguiar’s Quik Interior detailerem a sedačky vyčištěný Optimum Power Clean 1:8 a napajcovaný DJ SN Leather sealantem. Motor utřen od prachu s pomocí ValetPro Heavy Duty 1:10.
Před







Během




















Po:

















Interiér:








