Musíš zvolit strategii, jak se jim dostat pod kůži, aby jim začalo vrtat hlavou,
proč jsi vlastně dražší než konkurence....stačí, když takovýho člověka něčím navnadíš,
a pokud je ochotný tě chvíli poslouchat, tak se pokus do 5 minut do něj nasypat všechny informace a záludnosti našeho oboru...
Pakliže se z toho posadí na prd*l, tak máš vyhráno a máš stálého a hlavně věrného zákazníka, který si je vědom rozdílu mezi tebou a šmudliči
Mezi takovýmto člověkem a člověkem, kterého prostě jen obsloužíš ač-li se to nezdá je propastný rozdíl ve pravděpodobnosti další spolupráce
Tak snad to někomu pomůže a doufám, že nikdo toho nebude zneužívat a
účtovat si víc, než je reálná hodnota jeho práce
Na druhou stranu zákazník, mající roční příjmy v hodnotě auta nového,
si myslím zaslouží cenu aspoň lehce poupravit
Ano, cítím to jako morálně správné, vzhledem k výši průměrného platu v ČR
![Slunce :sunny:](./images/smilies/sunny.gif)