Strojni lesteni - uvod?
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 14 říj 2013, 01:00
- Bydliště: Košice - Slovensko
Ak to nieje niekde v CZ alebo SK tak translate.google.com je tvoj kamarát Možno to nebude dokonalé... Ale v núdzi to pochopíš
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 bře 2014, 14:30
- Bydliště: Tomášikova, Bratislava
je to všetko fajn ako som skukol to video, síce pravda používal stále len V36ku s lubrikantom na rôznych kotúčoch. Mám akurát otázočku kedže som moc nevidel resp. ani to nerobil v tomto videu ako vyleštil ten pásik zahnutia kapoty kedže ako sám hovoril mal by byť kotúč vždy v rovine s kapotou, žiadny tlak a chodiť po hranách neodporúčal kvôli zahrievaniu?
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
v podstatě ano - zahřeješ, přehřeješ, propálíš Při leštění toho bočního panelu to v podstatě bral až k tý vrchní hraně, takže leštil i ten inkriminovanej pás.
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 86
- Registrován: 18 dub 2013, 21:30
da sa toto vsetko vo videu od CHG aplikovat na orbitku s menzerna pastami ?
1:30 je to spravny postup lestenia toho "blatniku" ? taketo meista uman vyvolavaju same otazky. ako to robite vy ? http://www.youtube.com/watch?v=vJRGHyfIVX4
1:30 je to spravny postup lestenia toho "blatniku" ? taketo meista uman vyvolavaju same otazky. ako to robite vy ? http://www.youtube.com/watch?v=vJRGHyfIVX4
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 20 kvě 2016, 20:48
- Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Pánové mám dotaz, při leštění C sloupku se mi povedlo lehce propalit hranu zadních dveří. Jak řešíte leštění jakoby přes sparu? Oblepit dveře a pak je doleštit zvlášť? Nebo ještě jak poznám že už je lak zahřátý moc? Teď to udělalo že se kotouč jakoby přilepil a ztuha šlo pokračovat v passu. A pomohli by v tom waflove kotouče místo rovných (na rotačce)? Případně není tady na fóru někdo z okolí moravských budejovic nebo trebíče kdo by mi poradil nějaký fígle a ukázal jak na to? Diky
Edit: nebo je možné že pastelová barva na felicii je prostě tak měkká, že ji stačí fakt tak málo?
Edit: nebo je možné že pastelová barva na felicii je prostě tak měkká, že ji stačí fakt tak málo?
- oxik
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 14 bře 2014, 13:08
- Bydliště: České Budějovice
Dneska jsem narychlo zkusil preliznout kapotu na Citroenu C3, vzal jsem oranzovej shinemate hladkej, menzernu 2500 a rotacku.. skoro bez vysledku.. tak jsem presel na fg400+oranz shinemate, skrabancu z mycky jsem se zbavil vcelku snadno, ale hlubsi skrabance(porad v ramci clearcoatu) jsem neodstranil ani po opakovanym lesteni.. mam teda shit rotacku, ale otacky +/- odhadnu, zkousel jsem cca 1000-1400rpm a zlepseni neprislo.. na lesticku jsem tlacil jen velmi lehce, respektive ji jen pridrzoval, jako Greg jednou rukou si netroufam Myslite, ze jsem zvolil spatny otacky(lesticka ma 0-3000rpm a kolecko s 6ti stupnema, lestil jsem neco malo pres 2ku) nebo spatnou techniku? Jel jsem polovicni prekryti, pasy shora dolu a pak zleva doprava, cca 5cm/s.. i kdyz jsem lestil docela dlouho, pasta na laku nevysychala..
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
- pastovic
- Rádce DCČR
- Příspěvky: 346
- Registrován: 01 dub 2015, 17:49
- Bydliště: Šternberk (Olomouc)
Musíš vzít žlutej shine + fg400, já jedu s obyc rotačkou na 2 rychlost dokud je pasta viditelná, a pak na jedničku 2x dokola a v pohodě. S oranžovým a fg400 sem bohužel neudělal vůbec nic. Poškození bylo prostě větší.
- oxik
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 14 bře 2014, 13:08
- Bydliště: České Budějovice
Já jsem idiot, popletl jsem v zápalu boje tvrdost kotoučů Díky, zkusím zítra
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
z videí se prosimtě nic neučte...nikdy nevíte jaké skills má dotyčná osoba a tudíž aplikovat postup a techniku na leštění doma nemusí dopadnout stejně...hlavní faktor 90% jsou ruce a právě ten skills, to že se leští stejným kotoučem a pastou notně nezaručuje stejný výsledek. Doporučuju si někam zajít na školení nebo k někomu na pokec a trochu poleštit pár laků Teorie je fajn, ale člověk musí zkoušet naostro.
Ano pastelové barvy bez clearcoatu jsou prevít...leštíš a leštíš abys odstranil vyšisovaný lak a naráz jsi na bílém
Leštění hran má specifika diametrálně odlišná jiná než leštění běžných rovných ploch.
Při leštění rotačkou musíš lak zahřát, pokud se nezahřál leštil jsi velkou plochu nebo byl malý úběr(malý přítlak,malé otáčky,měkký kotouč, jemná pasta,...)
Ono ikdyž je to "jen" clearcoatu, neznamená to, že to odlešíš jen tak levou vrchní
Proč si myslíš, že leštím auta 10ky hodin? Holt hlobka poškození hraje obrovskou roli.
Oranž shine+400 leštím hodně často a leští.
U tvrdších laků nebo těžších poškození je potřeba přitvrdit
Ano pastelové barvy bez clearcoatu jsou prevít...leštíš a leštíš abys odstranil vyšisovaný lak a naráz jsi na bílém
Leštění hran má specifika diametrálně odlišná jiná než leštění běžných rovných ploch.
Při leštění rotačkou musíš lak zahřát, pokud se nezahřál leštil jsi velkou plochu nebo byl malý úběr(malý přítlak,malé otáčky,měkký kotouč, jemná pasta,...)
Ono ikdyž je to "jen" clearcoatu, neznamená to, že to odlešíš jen tak levou vrchní
Proč si myslíš, že leštím auta 10ky hodin? Holt hlobka poškození hraje obrovskou roli.
Oranž shine+400 leštím hodně často a leští.
U tvrdších laků nebo těžších poškození je potřeba přitvrdit
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056