Jedná sa o moje súkromné auto.
Na začiatok niečo o aute a jeho laku:
Vozidlo má na vaščine karosérie pôvodný lak z roku 1993 (pozn: tento odtieň sa na golfy používal iba v roku '92 a '93, preto je veľmi vzácny). Jeho hrúbka bola miestami iba 84 mikrometrov, čo je u starých lakov hraničná hodnota. Bolo preto nutné zvážiť, či je bezpečné púšťať sa do viacstupňového leštenia. Voľba padla na ľahkú jednostupňovú, a kde to hrúbka laku dovoľovala, aj dvojstupňovú korekciu. Zalakovali sa drobné chyby a jamky od kamienkov namiešanou farbou od lakovníka. Ďalším krokom bolo zakonzervovanie vozidla po leštení v najvyššej miere, nakoľko sa blíži zimné obdobie. Na aute bola použitá 1 vrstva glazúry, 1 vrstva odolného syntetického sealantu, jedna vrstva obľúbeného syntetického vosku a následne vrstva tekutého hybridného vosku s obsahom syntetických polymérov. Koncovky výfuku boli vyleštené a následne ošetrené nano-sealantom. Ošetrené boli samozrejme aj všetky plasty a tesnenia.
Fotografie výsledku sú vytvorené po najazdení cca 50 Km, preto ten brzdný prach na diskoch.
Vykonané činnosti:
- vyčistenie motorového priestoru aktívnou penou a ručným čistením
- vyčistenie diskov a pneumatík od brzdného prachu a nečistôt
- predumytie vozidla aktívnou penou + vyčistenie medzidveria, všetkých záhybov, tesnení a gúm
- ošetrenie plastov motorového priestoru
- ručné umytie dvojvedrovou metódou rukavicou z mikrovlákna
- chemická dekontaminácia laku od vzdušnej hrdze a asfaltu
- clayovanie laku - hĺbkové čistenie pred leštením
- lakovanie drobných chýb laku
- jedno až dvoj stupňové leštenie laku a svetlometov
- aplikácia glazúry na zacelenie rýh, zvýraznenie hĺbky a lesku
- aplikácia syntetického sealantu
- aplikácia odolného syntetického vosku
- aplikácia hybridného prírodného vosku so syntetickými polymérmi
- aplikácia vosku na disky
- ošetrenie všetkých exteriérových plastov, gúm a tesnení
- umytie vnútornej a vonkajšej strany okien
- aplikácia syntetického sealantu na vokajšiu stranu okien - efekt tek. stieračov
- ošetrenie pneumatík
- leštenie koncoviek výfuku
- aplikácia nano-sealantu na koncovky výfuku
Použité prostriedky:
ValetPro - Advanced Snow Foam
ValetPro - All Purpose Cleaner
ValetPro - Bilberry
ValetPro - Citrus Tar & Glue Remover
ValetPro - Dragon Breath
ValetPro - Citrus Bling
CarPro - PolyShave Clay Block
Chemical Guys - Citrus Wash & Gloss
Chemical Guys - Silk Shine Dressing
Chemical Guys - V36, V38
Chemical Guys - Wet Mirror Finish
Chemical Guys - JetSeal 109
Chemical Guys - Extreme Metal Shine
Chemical Guys - M-Seal
Collinite - 476s Doublecoat Auto Wax.
OPT - Car Wax
Autoglym - Bumper & Trim Gel
Autoglym Fast Glass
Destilovaná voda
VW Golf 3 GTI | Glossworks Detailing
- Glossworks Detailing
- Moderátor
- Příspěvky: 571
- Registrován: 25 srp 2014, 18:14
- Bydliště: Ružindol (Trnava), Slovakia
- Glossworks Detailing
- Moderátor
- Příspěvky: 571
- Registrován: 25 srp 2014, 18:14
- Bydliště: Ružindol (Trnava), Slovakia
Beading tesne po aplikácii, umyté s OPT Car Wash + Carpro vlnená rukavica:
>>
-
Sheeting tesne po aplikácii a umytí
>>
-
Sheeting tesne po aplikácii a umytí
- Glossworks Detailing
- Moderátor
- Příspěvky: 571
- Registrován: 25 srp 2014, 18:14
- Bydliště: Ružindol (Trnava), Slovakia
Beading po 26. dňoch, jazdím denne do práce, umývané občas s CG Citrus Wash&Gloss a CG Chenille Mitt + detailer P40:
>>
>>
- Glossworks Detailing
- Moderátor
- Příspěvky: 571
- Registrován: 25 srp 2014, 18:14
- Bydliště: Ružindol (Trnava), Slovakia
Pred pár dňami som sa pustil do interiéru.
Prebehlo komplet vysávanie, ľahké tepovanie niektorých častí predných sedadiel, tapacírov a rohožiek s VP CCC (HD), čistenie plastov utretím s mikrovláknom + CG InnerClean. Následný dressing nebol žiadny, páči sa mi OEM look. Okná som umyl a naimpregnoval v jednom s OPT Opti Clean&Protect. Autíčko udržiavam stále čisté takže ho nebolo treba APCčkovať a tepovať celé. Vôňa CG New Car Smell + Mosschino Forever pánsky parfém
Vonkajšok: kolesá VP billbery + CG Cit. W&G, auto predumytie VP Advanced SF a umytie s OPT CarWash šampónom. Sušenie vzduchom. Záverečné dosušenie a nakrmenie s CG P40 Detailerom (1:1 s destilkou). Pneu CarPro PERL.
Vozidlo je 55 dní od leštenia a aplikácie ochrán popísaných vyššie. Fotky beadingu a sheetingu bohužiaľ nemám, nebol čas.
Prebehlo komplet vysávanie, ľahké tepovanie niektorých častí predných sedadiel, tapacírov a rohožiek s VP CCC (HD), čistenie plastov utretím s mikrovláknom + CG InnerClean. Následný dressing nebol žiadny, páči sa mi OEM look. Okná som umyl a naimpregnoval v jednom s OPT Opti Clean&Protect. Autíčko udržiavam stále čisté takže ho nebolo treba APCčkovať a tepovať celé. Vôňa CG New Car Smell + Mosschino Forever pánsky parfém
Vonkajšok: kolesá VP billbery + CG Cit. W&G, auto predumytie VP Advanced SF a umytie s OPT CarWash šampónom. Sušenie vzduchom. Záverečné dosušenie a nakrmenie s CG P40 Detailerom (1:1 s destilkou). Pneu CarPro PERL.
Vozidlo je 55 dní od leštenia a aplikácie ochrán popísaných vyššie. Fotky beadingu a sheetingu bohužiaľ nemám, nebol čas.
Naposledy upravil(a) Glossworks Detailing dne 27 dub 2015, 21:47, celkem upraveno 1 x.
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
dá, škoda těch křivejch koncovek výfuku
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- Glossworks Detailing
- Moderátor
- Příspěvky: 571
- Registrován: 25 srp 2014, 18:14
- Bydliště: Ružindol (Trnava), Slovakia
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
to ale nemění nic na tom, že soudruzi z NDR někde udělali chybu
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz