Uvědomil jsem si že tady nemá vlastní topic a myslím si že si to zaslouží
Je to auto jednoho člověka co chodí sem na forum a zeptal se na konzultaci. Dopadlo to strojním leštěním
Na americe jsem nikdy nedělal a byla to obrovská radost a i dost práce. Co se ještě nestihlo byl přední nárazník protože ten šel na nový lak a taky levý přední blatník nebyl správně opraven. K tomu se ale asi dostanu až na jaro, protože počasí už fakt nepřeje a auto je stejně jen na léto a v zimě spinká v garáži
Protože jsem auto dělal přes týden a mám i normální práci, musel jsem dělat po odpolednech a do večera. Každý den tak od 5ti do 8-9 plus celá sobota asi do 6ti do večera.
Něco přes 20 hodin práce. Interiér si majitel udělá sám, byl přesměrován na forum a doporučeno několik přípravků. Taky jsem trošku odfláknul kola. Jsou sice krásné, ale chromové. Opravdový chrom, ale značně sloupané a půjdou na celkový repas.
Přípravy:
Vap
Mytí 2BM, CG Citrus wash, Chenille rukavice
Dekontaminace IronX, Tar remover, polyshave utěrka a DJ medium clay s ONR lubem
Kola: Blue gel a Surfex, impregnace Tradice
Plasty: Perl
Skla: IPA a Glassworkz
na kovy něco Megsu ale spíš jsem vzal FG400
Leštění: Flex VRG 3401 (orbitka), zmenšený unašeč, kotouče Shine Mate orange a žlutý Hex. Pasty Menzerna FG 400 a PF 2500. Ještě jsem zkousil na finiš Optimum Polish II. Zbytečné, Menzerny takové věci nepotřebují
Bílej hex a Wet Mirror Finish
Collinite 476S vrstvený
Sonax BSD
Pokud to zajímá, třeba sem majitel připíše trošku více o historii vozu nebo nějaké další technické údaje
Je škoda že každý panel byl nějak dotknutý. Tam pražraný lak od ptačince, tam hluboký škrábanec, tu vybledlá lišta.
Sorry, stránky ve výstavbě a moc mi to nejde
Fotek je skoro 200 a myslím že se nebudete zlobit když jsem všechny nedám. Viz
Galerie http://www.rbdetailing.cz/?page_id=53
Nejsou fotky kompletu a nějak naaranžované protože auto není kompletní. Hádám že až na jaro dodám nějaké krásné fotečky
Jo a ano, sou to moje stránky a rozjíždím to na oficiál i když je to jen tak betaverze všeho a jsem i na FB. Jen toho ještě moc není
Ford Mustang 2007
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Konecne, moc hezky
Jen ta bila Hex kotouc se mi na WMF zda moc, ja bych vzal cernou I kdyz kdysi jsem tim delal s LP jako posledni krok a pohoda, ale asi je to zbytecne "tvrdy" kotouc na glaze
Jen ta bila Hex kotouc se mi na WMF zda moc, ja bych vzal cernou I kdyz kdysi jsem tim delal s LP jako posledni krok a pohoda, ale asi je to zbytecne "tvrdy" kotouc na glaze
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Jo, to byl trošku fail no. Ale naštěstí je to používaný kotouč, tak je změklej. Já zrovna jinej měkkej neměl a ručně jsem to opravdu dělat nechtěl
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
že by to byl nějakej fail se říct nedá, pokud jsi nenadělal haze jen se dal použit vhodnější kotouče. Bílej hexlogic je měkkej docela dost v porovnání s oranžovým a černým...
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jo, je to celkem jedno, ja jsem tim taky kdysi daval LP jako posledni (druhy) stupen lesteni s bilym hexem a pohoda.
- Feri
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 767
- Registrován: 10 črc 2013, 12:38
- Bydliště: Brno
Černej HEX je měkčí než bílej HEX http://www.chemicalguys.cz/tipa-a-triky ... h-kotoucu/
Já na lime prime a menz 40000 používám právě černej, bílej ne menz 2500, ale tam to samo záleží na tom, čeho se chce dosáhnout...
Já na lime prime a menz 40000 používám právě černej, bílej ne menz 2500, ale tam to samo záleží na tom, čeho se chce dosáhnout...
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
porovnání s oranžovýma černým jsem myslel v tom, že skok oranž. – bílej je mnohem větší než bílej – černej
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 11 lis 2013, 13:32
Ahoj, mám otázečku. Jak si řešil ty pruhy. Chystám se na jaře na tátovo Ford Mustang Shelby GT500 2007 v bílé barvě a má modré pruhy. Jenže ty pruhy jsou už z fabriky "samolepky", není to lakované. Tak bych asi potřeboval radu jak na to. Díky
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Tady ty pruhy jsou z barvy a zalakované Tudíž kromě nepříjemnosti že na stříbrnou blbě dívá a že hodně skryje, jsem nic víc neřešil
Tam je folie? To se mi moc věřit nechce. Viděl jsem hodně fotek a všude to byl lak.
Rád bych potom viděl fotky. Bude se i strojně leštit? Snad máš dost zkušeností
A k folii. Někde se tu už řešila. Poku je lesk, tak jen umývat, možná vosk by to sneslo. Pokud matná, tak detailer na matné laky
Tam je folie? To se mi moc věřit nechce. Viděl jsem hodně fotek a všude to byl lak.
Rád bych potom viděl fotky. Bude se i strojně leštit? Snad máš dost zkušeností
A k folii. Někde se tu už řešila. Poku je lesk, tak jen umývat, možná vosk by to sneslo. Pokud matná, tak detailer na matné laky
Naposledy upravil(a) Rety dne 04 pro 2014, 10:50, celkem upraveno 1 x.