No ono prave s tim je to slozite, kdyz to auto fakt jezdilo roky do mycky tak jedina moznost jak to poradne (a rychle) spravit okolo napisu je doopravdy je sundat.
Kdysi davno jsme vezli auto na odkup do AAA a nevedeli jsme tehdy jeste jaci jsou tam zmrdi (ve smyslu ze te drzi cely den nez ti vydaji prachy), takze jsem mel fakt hoooooodne casu se jim prochazet po showroomu. A vevnitr meli ruzna premiova auta (na ostatni srot snezilo venku), tak jsem si je vsechny prohlizel velmi zblizka a prave okolo i uvnitr napisu (!) byl videt puvodni stav laku.
Castecne je to tim, ze tam nedelaji zadny detailing a jenom to rychle prelesti, ale castecne tim, ze vzdycky tam milimetr nebo dva zustane, kam se nedostanes v podstate s nicim. Samozrejme byly barvy kde to bylo videt jen pod LEDkou z iPhonu (svetle, bile, stribne), barvy kde to bylo videt i bez toho (tmavsi, modre, stribrne, ...) a barvy, kde to okolo toho napisu prastilo do oci uz z metru (cerne metalizy a nebo nedejboze cerny klavir).
Proste kdyz ti nekdo doveze auto a cuka se uz kdyz mu reknes zakladni cenu za lesteni, tak se neda nic delat a na napisy a okolo nich se vykaslat (nebo je jen tak rychle prejet FG400 na mikrovlaknu), ale kdyz ti nekdo rekne ze na to mas casu kolik chces a prachy ho nezajimaji, tak nejlepsi moznost podle me je fakt to sundat, vylestit cele a pak nalepit zpet (s pomoci tenke 3M oboustrane lepici pasky).
Ty male lestici kotoucky mam taky k prime brusce a s FG400 je to spis jak bruska (uznavam, ze otacky byly 8000), ale na odstraneni povrchove rzi ze stareho kovoveho vetraku to celkem slo.
