Disky jsou ale nalakovány, ne? Co jsme dávali díly do práškové lakovny, tak se jim nikdy nelíbily ani malé zbytky laku a tvrdili, že by prášek neulpěl / nedržel. Původní lak jde sundat třeba louhem, to by mělo jako základ stačit, ale asi bych se radši držel technologického postupu konkrétní práškové lakovny. Pokud renovace kol dělají běžně a doporučují otryskání, pak bych se tomu v zásadě nevyhýbal.
Neznám tvojí situaci, ale jestli to teda není nezbytně nutné, tak bych úplně nová kola (hádám kvůli změně barvy) radši normálně nalakoval. On ten komaxit není nějak překrásný a na nových kolech není co renovovat, ne? Nebo pokud měníš barvu na něco jako "univerzální černá"
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
tak to zní blbě, ale mám pár kamarádů, co mají / měli kola v černém plastidipu a několik let to vydrželo na pohled docela pěkné (letní kola, ne provoz v zimě). Hlavně ti původní lak zůstane, v nákladech pár stovek a přinejhorším to za půl dne ze všech 4 kol sloupeš.