Zákazník chtěl vylepšit vzhled auta, ale zase jen za nějaké rozumné peníze, takže se volil jednostupeň a na nejviditelnější místa 2 stupeň začínající rotačkou.
Takže strojní leštění bylo jasné, k tomu se ještě provedly práce na interiéru-občas nějaký flíček na sedačce a vyladit detaily na úroveń detailingu.
Pár dní auto u mě pobylo a po dokončení z dílny odjíždělo auto prakticky mnohem mladší a hezčí než přijelo,ale to neni žádná novinka u takových prácí ať už ode mě nebo od jiných kluků z klubu, kteří opravdu umí.
Jelikož se nejednalo o full leštění, tak nějaké nedokonalosti na laku zůstaly, přesto běžný člověk by řekl, že je auto po celolaku a nebo leželo ladem někde v autosalonu.
Takže práce na exteriéru:
I já jsem před leštěním ty zrnka metalízy hledal hodně marně a to jsem se hooodně snažil Přes to množství škrábanců lámající světlo se prostě metalíza nekonala.
Mimochodem tato černá metalíza obsahovala:
zrnka modré vRS, světle zelené, fialové(používala se na felicie a OI) a tyrkysové barvy používané na octaviích II.generace, takže nějaké 4 barvy metalízových zrn.
Mohl jsem i vyfotit líp, ale pro představu stačí
Škrábanečků bylo požehnaně, naštěstí jen z myčky a ne od keříků a podobných random scratches,které by při leštění potrápily.
Schválně jsem uvedl tolik fotek původního stavu, aby si někdo nemyslel, že auto už v původním stavu bylo kdovíjak pěkné a nemuselo se na něj sáhnout, viz některé práce prezentované různě na netu-vyfotí stav před a tam je vidět 5 škrábanečků a ještě k tomu vlásečnic a pak se nechá plácat po rameni, jaký je borec, když z tak strašně ukrutně uničeného laku vyleštil zase nový
Tady klasika srovnávačka
Po dokončení vzniklo velice koukatelné auto.
Brutál zrcadlo, jen teda na výfuk jsem se docela vykašlal
Trošku jsem poladil i ty plecháče, které byly klasicky vybledlé a škaredé, tradičním řešením
Konečně v normálních prostorách, sice ještě na fotce bordel, ale konečně něco pořádnýho.
Děkuji za kouknutí fotek, snad se budou líbit a nevynadáte mi za kvalitu těch fotek jak vždycky
Škoda OII strojní renovace by www.mytiauthodonin.cz
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
pro tentokrát asi jen že jich je málo, ale kvalitativní posun je znát
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Děkujů, už jsou snad ty doby nadobro pryč, kdy ty fotky byly katastrofální
Ale chtělo by to pořádný foták a absolvovat nějaký kurs nebo tak něco
Ale chtělo by to pořádný foták a absolvovat nějaký kurs nebo tak něco
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056