Takový reakce jsem teda nečekal
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Škrabi, to nebylo nic proti tobě ani nic proti eshopu i když to tak mohlo vyznít. Záměrně jsem to poslal do sekce "aneb jakou kravinu jsem udělal". Záměrně jsem ani neudal jméno eshopu
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Sám nečekám, že by mi ty kola vzali zpět, když už jsouš nazutý, ale kdo ví. Chápu, že chybu udělá každej, proto jsem nikoho nejmenoval a psal jsem to jako kritiku své vlastní blbosti. Ano, zjistit, že mi přišly špatný gumy měsíc po dodání a po tom, co jsou nazutý, je pozdě, ale jak jsem to měl zjistit dřív, když jsem doma nebyl a fyzicky ty pneu neviděl
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
To, že jsem se tam snažil dnes dovolat, bylo spíš na dokreslení toho, že jsem se to snažil jned řešit, než že bych ten shop chěl nějak kritizovat. Na webu maj napsanou pracovní dobu (po-pá), ale když tam mají uveden telefon, tak proč nezkusit zavolat hned...
Prostě a jednoduše to berte jako ponaučení pro všechny. Vždycky jsem bral kontrolu zboží hned při dodání jako samozřejmost, ale jednou člověk něco pošle tak, aby to převzal někdo za vás a hned se stane tohle
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ve výsledku svou vlastní zkušenost stejně ničím nenahradíš
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)