Ahojte, zajímalo by mě, jak to VY děláte...?
Já:
1.) Popráším AF Iron out, štetcem pomůžu brzdovému bordelu pryč.
2.) Opláchnu wapkou.
3.) Z pěnovače s VP pre-wash, kartáčem umeji gumy...
4.) Umeji auto
5.) Impregnace pneu
a teď:
6.) Rozjedu se, zabrzdím a mám celá kola zasraná od rzi z kotoučů
Kola jsou černá, takže to je hodně vidět
Díky za tipy!
Mytí kol
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
kola maji tu vyhodu ze 80% jejich povrchu neni videt a tam muzes zkouset do aleluja co jaka ochrana dela
- martin51253
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: 22 led 2012, 13:52
- Bydliště: Turnov
- Kontaktovat uživatele:
na tento problém ti nepomůže žádná ochrana laku na kolech.
idelaně po očištění alu kola se jed kousek projed a obrzdi rez z kotoučů
následně kola lehce umí ONR (mytí bez oplachu) nebo vyčisti detailerem.
a je po problému . ale je to pracnější
idelaně po očištění alu kola se jed kousek projed a obrzdi rez z kotoučů
následně kola lehce umí ONR (mytí bez oplachu) nebo vyčisti detailerem.
a je po problému . ale je to pracnější
- Kmoda
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 596
- Registrován: 23 bře 2012, 18:54
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Ty jo koukám jak blázen,to vám během mytí oreznou kotouče tak,že vám ta rez po zabrzdění zašpiní kola? Buď máte divný kotouče,a nebo jste takový detailisti,že s těma autama nemůžete ani jezdit
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28 led 2016, 19:58
- Bydliště: Kousek od Ostravy
taky čumím jako Kmoda.....problém bych vyřešil sundáním kola a oklepáním hran a nátěrem,popř nástřikem těch rezavých kotoučů..a je po problému skoro napořád..ne??
kdysi jsem to takhle dělal u nových kotoučů a ten nástřik obyč sprejem ve více vrstvách vydržel fakt mrtě...... no a pokud ti ten rezavý prach dělaji destičky...tak je chyba ve směsi.....
každopádně já to dělám tak že kolo 2x ,3x pořádně umyju čističem disků i zevnitř a jednou řočně( jsem líný jako prase) ty kola pořádně navoskuju.... a cca měsíc je stačí umývat jen tlakovou vodou a prach se nemá šanci udržet..
kdo je extrémista...může postup opakovat při každém mytí ..
kdysi jsem to takhle dělal u nových kotoučů a ten nástřik obyč sprejem ve více vrstvách vydržel fakt mrtě...... no a pokud ti ten rezavý prach dělaji destičky...tak je chyba ve směsi.....
každopádně já to dělám tak že kolo 2x ,3x pořádně umyju čističem disků i zevnitř a jednou řočně( jsem líný jako prase) ty kola pořádně navoskuju.... a cca měsíc je stačí umývat jen tlakovou vodou a prach se nemá šanci udržet..
kdo je extrémista...může postup opakovat při každém mytí ..
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rec je o povrchove rzi ktera se vzdy vytvori pri myti i na brand-new autech. Souhlasim ale s nazorem ze kdo resi i tohle po prvnim zabrzdeni je mozna az moc velky pacient (uznavam ale ze na nekterych finisich to muze byt videt vice nez na jinych - ja napr. na antracitovych kolech nepoznam jestli jsou spinave nebo ciste ani po 1000 km ).
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 97
- Registrován: 01 čer 2014, 07:46
- Bydliště: Kladno
Ja bych to videl spis na vodu co se drzela v kotouci v zebrovani. Auto bylo po oplachu a potreboval sem ho dosusit tak jsem popojel dal aby mi to kolega co myl auto zase nezamokril. Jinak auto a kotkuce maj 13000km a nevypadaj ze by z nich opadavala rez