![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
1. den jsem auto pořádně umyl, vydrbal kola, podběhy, prostě všechno. Kola byly šílenej kentus, hrozně mi práší destičky (ale za to brzdí výborně) a jakmile jedu v dešti, tak je z toho takovýhle blátíčko.
Před mytím
Kola: W5 + Gyeon Iron + velký EZ (asfaltu je tam tolik, že jsem neměl chuť to sundavat, takže tardis ne)
Mytí: VP Concentrated Car Shampoo + Incredimitt, lokálně štětcem
2. den jsem auto dekontaminoval, tudíž Gyeon Iron, Tardis a VP žlutý clay + born slippy, následně pořádně umyl znovu šamponem
Poté jsem oblepil plastový lišty krepovou páskou, protože pasta z nich jde fakt blbě dolů.
Dále jsem provedl "inspekci" laku - od mechanika se mi loni vrátilo s matným a hrubým lakem, nějaký poprašek, co prostě nešel ničím dolů.
Dále jsem chtěl odstranit tyhle flíčky po pryskyřici, ale bohužel, je to prožraný celým clearcoatem až do barvy..
Lak dostal za tři roky od posledního leštění u Beana pěkně na prdel..
Teď už přímo k leštění:
Začal jsem žlutý shinemate + PF2500, výsledek viz foto. Něco to sundalo, ale lak byl pořád hrubý a lesk nic moc, takže jsem vzal FG400.
Po PF2500, po FG400 porovnávací bohužel nemám..
Nejhorší bylo, že ten povlak na laku mi pořád zanášel kotouč, v půlce panelu jsem musel kotouč vyměnit, protože se zanesl tou sračkou a škrábal tím lak. Přišel jsem na to až po nějaké době, takže jen kapotu jsem dělal cca 5 hodin
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Tohle je ta srajda na aplikátoru, když jsem čistil okna..kotouč vypadal mnohem hůř
Takže po FG400 přišla PF2500 a kapotu a kufr jsem vzal ještě SF3500, aby to mělo pořádnej lesk, víteco
![Smějící se :lol1:](./images/smilies/lol.gif)
![Smějící se :lol1:](./images/smilies/lol.gif)
Kapota po leštění:
3. den leštění pokračovalo
Kufr před:
Kufr po:
C sloupek
Před:
Po:
Okna byla taky zaprášená viz foto aplikátoru, takže jsem je vyčistil kotoučem od CarPro na skla a Ceriglassem - to šlo fakt dobře.
Po leštění proběhlo odmaštění Gyeon Prep - boží vůně, funguje úžasně a nanesení vosku RG Hybrid Blue ve dvou vrstvách, původně jsem chtěl dávat CQUK, ale jelikož auto pravděpodobně půjde z domu, nechtěl jsem vyhodit peníze oknem. Na gumy tradičně tradice a okna jsem vyleštil prepem, protože mi Clin nechával trošku šmouhy
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Samozřejmě na focení se dostalo až při západu slunce..
A ano, výfuky jsou pryč!
Jinak jak jsem již psal, auto bude brzy na prodej, kdyby měl někdo odsud zájem, napište mi SZ, pošlu info. Většina lidí hledá "auto" do 100k, za to ale koupíte totální vrak, tady bude cenovka kolem 190k podle toho, co se ještě stihne před prodejem odladit.