S20 je super jednokroková pasta, co dotáhne velmi dobrý a většinou zcela dostačující finiš => nemá moc smysl ji brát po hrubé pastě. Prostě hrubou leštící pastou sundáš všechny defekty, co potřebuješ, pak už jen lak uzařeš a doleštíš (např. S30, M205, SF3500 nebo i ten LP by mohl fungovat).
PF2500 by se také za jednokrok dala považovat, ale podle tvého popisu mám pocit, že jsi ji bral po silnější leštící pastě dá se říct i zbytečně
Disclaimer: napsané výše neplatí nutně vždy a všude, občas jsou chvíle, kdy prostě něco nefunguje a nejjednodušší je vzít třeba jinou pastu (i když tam chyba nebývá)
Menzerna leštící pasty - přehled a aplikační tabulka
-
- Administrátor
- Příspěvky: 504
- Registrován: 17 úno 2016, 21:53
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 7 poděkování
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 20 kvě 2016, 20:48
- Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč
Jo při použití Fg400, jsem vždy radši ještě auto přelíznul 2500. Když jsem teda dělal rotackou. Pokud excentrem, většinou mi 400 stačila. Jen jsem nevěděl jestli po zelený 3m nebede LP málo.
- Ryco
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 76
- Registrován: 01 kvě 2016, 14:22
- Bydliště: Ostrava
Aktuálně leštím auto, tak taky přispěju. Leštím excentrem, Menzerna 400 + modrý Rupes kotouč, na finish Menzerna 3500 + bílý Rupes kotouč. Ten rozdíl je hodně znát, oproti tomu kdybych 3500 nepoužil. Ale možná je to v rukách, přece jen moje první leštění navíc černá metla kde je vidět vše. Pro ukázku výsledek, jsou tam mouchy, ale více by zvládla leda rotačka nebo přebroušení pod vodou.
https://youtu.be/eqkMtLwRfEU
https://youtu.be/eqkMtLwRfEU
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
tak FG400 na modrém rupesu a netvrdém laku udělá haze snad vždycky-ještě aby ne, když je to heavy combo.
Po heavy combu VŽDY doporučuju přejet finiškou, neboť sice na první pohled mírný haze nebije do očí(ani nemusí být vidět běžným okem a běžných nasvícením), ale vidět lak pod mikroskopem bylo by hned jasno, že tak poničený lak nejde odevzdat jako hotové leštění
PS: pár aut jsem předělával po nezmíněných leštičích: na slunci bylo ok-nebyl haze vidět, ale po nasvícení inspekčním(scangrip se nechytá) to byla jedna velká mlhovina.
Po heavy combu VŽDY doporučuju přejet finiškou, neboť sice na první pohled mírný haze nebije do očí(ani nemusí být vidět běžným okem a běžných nasvícením), ale vidět lak pod mikroskopem bylo by hned jasno, že tak poničený lak nejde odevzdat jako hotové leštění
PS: pár aut jsem předělával po nezmíněných leštičích: na slunci bylo ok-nebyl haze vidět, ale po nasvícení inspekčním(scangrip se nechytá) to byla jedna velká mlhovina.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
- mupavel
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 črc 2018, 06:50
- Bydliště: Kladno
Ahoj, chtěl bych se zeptat Volvo XC90 2005 stříbrná metalíza, jaký je to lak? Tvrdý? Zdá se mi ať to leštím čímkoli, že se to pořád neleskne jak jiné auta.samot0506 píše: ↑29 led 2018, 10:42 Máš pravdu podle výrobce je to tak ale on teprve začíná a hned s rotačkou neřeknu když už má člověk něco odleštěno.párkrát se mi stalo na černé barvě pod lampou vše ok a vytáhl jsem to slunce a z určitého úhlu to dělalo takovou mlhovinu proto jedu se 400 nejhorší místa a na zbytek střední pastu a Finish.Já teď dodělám zbytky Menzerny a přecházím jinam tedy už jsem přešel ale Menzernu chci dodělat . myslím že menzerně trošku ujel vlak ale špatný pasty nemají hlavně ta 400 je povedená
Ještě se mi tu objevují takové zmatovatělé kousky, jako kdyby na to něco káplo, nebo se nějak odděluje průhledný lak od stříbrné, ale bublina to ještě není.... Spíš, že by na to něco káplo. Pak mám ještě na hliníkových lištách okolo oken takové divné mapy? Asi také nevhodná chemie? Máte na to něco? Vyzkouším Mezernu, ale kam ujel vlak? Kam přesednout? poradíte mi prosím? Děkuji Pavel
- samot0506
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 30 kvě 2013, 17:13
- Bydliště: Broumov okr.Náchod
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Ono je vlastně jedno jak pasta práší , protože auto musíš tak nebo tak vyfoukat nebo opláchnout tak je jedno jestli je hodně nebo málo prachu protože ten prach máš pokaždé ne jenom z pasty ale i kotouče něco pouští.Má kritéria jsou výdrž pasty to znamená jak dlouho můžu s pastou dělat za další jak je pasta rychlá a spotřeba pasty.Prašnost pro mne není důležitá ale nebylo tomu tak vždy v začátcích jsem taky prahnul po pastě která nepráší tak jsem si koupil tekuté pasty od optimum které opravdu oproti jiným pastám nepráší ale zase výkon nebyl podle mých představ.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 504
- Registrován: 17 úno 2016, 21:53
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 7 poděkování
té prašnosti hodně pomáhá pracovat s čistým kotoučem, ale i tak to holt občas práší, hlavně silné pasty.