Ahoj,
chystám se vyleštit mýho mazla a to konkrétně VW Passat B6 černá metla, lak je v docela špatným stavu (několikrát myto na kartáčích, odřeno od větví z polnačky atd.).
Budu leštit orbitální leštičkou Extol Premium a k tomu i jejich kotouči (tvrdost ještě nevím).
A co bych potřeboval.
Potřeboval bych poradit s výběrem leštící pasty a následně s výběrem vosku abych mohl lak nějak udržovat (nejlíp něco na černou metlu, jeslti to hraje roli).
Chci leštit jednokrokově.
Nepotřebuju dosáhnout úplně top výsledků, ale chci aspoň trochu laku navrátit lesk a barvu.
Ještě by mně zajímalo jaká je cca. spotřeba pasty na celé auto?
Přípravky na čištění a dekontaminaci laku již mám.
Díky
Rada s výběrem pasty a vosku pro leštění
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 08 pro 2018, 21:36
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Mám stejnou orbitku, s pastou S20 od Scholl a modrým kotoučem extol jsem udělal na černém laku Audi pěkný výsledek. Samozřejmě hluboké škrábance jsem neodleštil ale hologramy a sluníčka od myčky jsou pryč.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Mňorek
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07 kvě 2018, 13:38
- Bydliště: Bruntál
Spotřeba pasty na 1 auto je mizivá, 500g ti úplně v pohodě vystačí. (3-4 kapky na kotouč na cca 40x40cm leštěné plochy).
S voskem je výběr více méně na tobě, oba vosky jsou super (Collinite je tady hodně vychvalován - zkus hledat), a s Bilt Hamberem taky nešlápneš vedle.
S voskem je výběr více méně na tobě, oba vosky jsou super (Collinite je tady hodně vychvalován - zkus hledat), a s Bilt Hamberem taky nešlápneš vedle.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Obecne cim hrubsi pasta, tim vic ji spotrebujes, odhadem treba 50-100 ml hrube pasty, 25-75 ml stredni pasty a na zaver klidne jen 10-20 ml finisovaci pasty. S univerzalni pastou to bude tak nekde uprostred, takze 500 ml ti bude stacit vic nez dost.
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 48
- Registrován: 28 led 2016, 19:58
- Bydliště: Kousek od Ostravy
Ted o víkendu vyzkoušena pasta CarPro Clear Cut a modrý rupes kotouč s vlnou na orbitkách Rupes, zatím nejlepší jednokrok co jsem kdy dělal.
Lepší než FG 400,Rupes UHS ..vylestilo hloubkove i vetší škrabance a ten kotouč s vlnou udělal luxusní finiš (spotreba cca 250 ml) vůz BMW 525 tzn tvrdy lak. Velmi malá prašnost oproti Menzerne.
Lepší než FG 400,Rupes UHS ..vylestilo hloubkove i vetší škrabance a ten kotouč s vlnou udělal luxusní finiš (spotreba cca 250 ml) vůz BMW 525 tzn tvrdy lak. Velmi malá prašnost oproti Menzerne.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 504
- Registrován: 17 úno 2016, 21:53
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 7 poděkování
Zalezi na mire poskozeni. Predpokladam, ze mas orbitalni excentrickou lesticku.
Nekde na laku udelej pokusne misto. Zacni na tom miste pastou 3500, kdyz to nebude uplne ono, zkus kousek vedle pastu 2500. Porovnej, vyber a podle toho pokracuj na zbytku auta => tedy jak jednu tak druhou pastu doporucuji jako jednokrok podle toho, ktera bude fungovat lepe.
Myslim, ze 2500 by uz urcite mela stacit urcite (predpoklad z koncernovch laku a noveho vozidla - tedy pokud neni lak extremne dodrbany). Pak uz jen ten vosk.
Pokud bude nekde neco extremne poskozeneho, sahl bych po hrube paste 1000 jen v krejnim pripade a nasledne prejel 2500 resp. 3500 podle toho, kterou jsi podle testovaciho mista vybral => tj. lokalne dvoukrokove lesteni.
Jo a dve rady na zaver:
1. Pravidelne vydrbej kartackem lestici kotouc, jakmile bude hodne zaneseny, tak ho hod do vody a vezmi cisty jiny. Spotrebovat na auto treba 5 kotoucu je naprosto normalni.
2. Nesnaz se dostat 100% pryc, takhle v zatacich bud rad za slusny vysledek.
Nekde na laku udelej pokusne misto. Zacni na tom miste pastou 3500, kdyz to nebude uplne ono, zkus kousek vedle pastu 2500. Porovnej, vyber a podle toho pokracuj na zbytku auta => tedy jak jednu tak druhou pastu doporucuji jako jednokrok podle toho, ktera bude fungovat lepe.
Myslim, ze 2500 by uz urcite mela stacit urcite (predpoklad z koncernovch laku a noveho vozidla - tedy pokud neni lak extremne dodrbany). Pak uz jen ten vosk.
Pokud bude nekde neco extremne poskozeneho, sahl bych po hrube paste 1000 jen v krejnim pripade a nasledne prejel 2500 resp. 3500 podle toho, kterou jsi podle testovaciho mista vybral => tj. lokalne dvoukrokove lesteni.
Jo a dve rady na zaver:
1. Pravidelne vydrbej kartackem lestici kotouc, jakmile bude hodne zaneseny, tak ho hod do vody a vezmi cisty jiny. Spotrebovat na auto treba 5 kotoucu je naprosto normalni.
2. Nesnaz se dostat 100% pryc, takhle v zatacich bud rad za slusny vysledek.