dnes je to cca měsíc po aplikaci hydrO2
efekt už slabší ,ale stále dobrý (odvod vody bych přirovnal k vosku Jetseal od ChG)
lesk si stále zachovává.
auto bylo téměř denně v provozu najeto cca 1200km
v měsíci myto 2x šamponem Glossworkz.
natočený jen na mobil a docela děsně ,ale efekt a funkce hydrO2 je tam vidět
příště bude lepší
Já můžu jen potvrdit co píše Martin.
Mile mě překvapilo na zadním spoileru pod nárazníkem,
hrubý rastrový povrch a špiní se minimálně.
Hlavně mi přijde,že se Octa míň špiní.
Určitě do něj zase pujdu.
nebylo by lepší při oplachu toho sealantu postupovat trochu jinak-npř kapotu smývat od spodu nahoru(stát vedle zrcátka) a tlak vody směřovat, aby stékal po zreagované části (teoreticky by toho hydra na laku zůstávalo víc a víc by se ho mohlo na povrchu zreagovat,protože by ho stékající voda neodplavovala, protože by odtékala již po zreagované části) nevím jen mě to napadlo...třeba se pletu
ještě by mě zajímalo, jestli se má nanášet na suchý nebo mokrý povrch. Na videu ho aplikuješ na mokrý
1. Přípravek nařeďte do rozprašovače destilovanou vodou v poměru 1:3 (jeden díl přípravku na 3 díly vody).
2. Před aplikací vůz důkladně umyjte. Čím čistší je povrch, tím lépe a déle produkt funguje. Z tohoto důvodu nepoužívejte šampony s voskem či leskem.
3. Vůz po mytí nesušte (voda na povrchu je důležitá pro aktivaci přípravku).
4. Aplikujte naředění přípravek postřikem do mokra na kompletní povrch vozu.
5. Ihned opláchněte tlakovou vodou. Tlakový "šok" je klíčový pro aktivaci přípravku na povrchu.
6. Body 4 a 5 doporučujeme vykonávat díl po dílu (kapota, střecha, jeden bok vozu atd.).
7. Závěrem vůz opláchněte hadicí bez tlaku (bez koncovky hadice).