Librusovy začátky
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 14 kvě 2015, 22:26
Můj první produkt, se kterým jsem pracoval je ValetPro Black to the Future. Měl jsem chvíli času a tak jsem ho vyzkoušel na plastech v motorovém prostoru. Zkoušel jsem aplikovat pomocí odličovacích tampónů (kulaté vatové), ale po chvíli jsem to vzdal, protože se začali hned rozpadat a trhat a vzal jsem si na impregnaci žlutý pěnový ufo aplikátor. S tím se mi pracovalo rozhodně lépe. Plasty jsem očistil Meguiars APC + mikrovlákno, aplikoval jsem VP Black to the Future + UFO a nakonec plasty přetřel suchým mikrovláknem.
Předem se omlouvám za nekvalitní fotografie, foceno mobilem.
1) Nepůjde asi moc vidět rozdíl, auto je 2 měsíce staré... Nechápu, kde se tam vzal to bláto...
2) Zkoušel jsem si páskou rozdělit kryt motoru. Trochu rozdíl vidět přece jenom je...
3) Hotovo.
Předem se omlouvám za nekvalitní fotografie, foceno mobilem.
1) Nepůjde asi moc vidět rozdíl, auto je 2 měsíce staré... Nechápu, kde se tam vzal to bláto...
2) Zkoušel jsem si páskou rozdělit kryt motoru. Trochu rozdíl vidět přece jenom je...
3) Hotovo.
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
šikovnej
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
- Laconi
- Moderátor
- Příspěvky: 1908
- Registrován: 14 črc 2013, 18:42
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 14 kvě 2015, 22:26
Dnes jsem si vyzkoušel ValetPro Citrus tar and glue remover. Čekal jsem od toho asi něco jiného. Celkem to byla dřina. Po nanesení a pár minutovém čekání jsem musel mikrovláknem hodně silně tlačit, abych vůbec nějakou tu tečku sundal..
Před
Povedlo se...
Vyzkoušel jsem si svoji první práci s Clayem a lubrikací. Byl jsem hodně překvapený, jak jednoduché to je. První kousek claye letěl do popelnice, spadl mi asi po minutě. S druhým jsem udělal celou kapotu motoru. Tisíckrát lépe šly asfaltové tečky dolů a to jsem s clayem jen tak lehounce klouzal, no prostě paráda . Z claye jsem unešený !!!
Tady jsem jen tak vyfotil, jak mi to odvádělo vodu. Vlastně bez jakéhokoliv vosku a leštěnky. Po clayi a tarxu.
No a nakonec jsem v rychlosti nanesl BSD
Před
Povedlo se...
Vyzkoušel jsem si svoji první práci s Clayem a lubrikací. Byl jsem hodně překvapený, jak jednoduché to je. První kousek claye letěl do popelnice, spadl mi asi po minutě. S druhým jsem udělal celou kapotu motoru. Tisíckrát lépe šly asfaltové tečky dolů a to jsem s clayem jen tak lehounce klouzal, no prostě paráda . Z claye jsem unešený !!!
Tady jsem jen tak vyfotil, jak mi to odvádělo vodu. Vlastně bez jakéhokoliv vosku a leštěnky. Po clayi a tarxu.
No a nakonec jsem v rychlosti nanesl BSD
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
další fobiatik3
s nějakou ochranou auto vyjede z fabriky, u mě v tématu jsou taky nějaký fotky jak se to chovalo jen po umytí
s nějakou ochranou auto vyjede z fabriky, u mě v tématu jsou taky nějaký fotky jak se to chovalo jen po umytí
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- Laconi
- Moderátor
- Příspěvky: 1908
- Registrován: 14 črc 2013, 18:42
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Ten Tar remover je lepši stříknout si na kousek mikrovlákna a lehce asfalt vyčistit, mám pocit že nastříkáním a čekáním až se asfalt rozpustit se nic neděje, je to velká spotřeba a teď v těch vedrech to jen zbytečně rychle schne.